جوک و تفریح و خنده

خندوانه ای در وبلاگ . آی آر

جوک و تفریح و خنده

خندوانه ای در وبلاگ . آی آر

من در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار هستم، و ساعات بی کاری خودم رو میخوام براتون مطلب بزارم. امیدوارم بتونم ساعات خوشی را در کنار شما داشته فراهم کنم.

پیوندها

طرح صیانت از کاربران اینترنت

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶ ق.ظ

در طرح صیانت از کاربران اینترنت آماده:

اگر مشابه داخلی داشته باشد، باید از مشابه داخلی استفاده شود.

فکرش رو بکن، اگر طرح صیانت با همین شیوه که نگارش شده، تصویب بشه یا وارد اصل هشتاد و پنج بشه، امکان استفاده از نود 32 نخواهیم داشت و باید از برنامه آنتی ویروس شید استفاده کنید.

 

و اینگونه توجیه میکنند:

  • خرید لایسنس نود 32 باعث خروج عرض از کشور میشه.
  • آپدیت نود 32 باعث استفاده از پهنای باند داخلی میشه.
  • ما برنامه مشابه و بسیار قوی داریم که باید از آن حمایت بشه.

 

همین الان به این طرح که بسترساز رانت و چپاول کردن جیب ملت هست و از دسترسی آزاده به اطلاعات و برنامه ها را جلوگیری میکنه، اعتراض کن.

فکر نکن فقط کاسب ها و فروشگاه داران در اینترنت به مشکل میخورن، تمام افراد به مشکلاتی برخواهند خورد که تر و خشک را با هم خواهد سوزاند.

 

به شماره 2000132 یک پیامک بزنید و بنویسید:

من با تصویب طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دلیل اینکه آنرا مغایر با حقوق فردی و کسب و کارم میدانم مخالفم. این طرح را تصویب نکنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">