جوک و تفریح و خنده

خندوانه ای در وبلاگ . آی آر

جوک و تفریح و خنده

خندوانه ای در وبلاگ . آی آر

من در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار هستم، و ساعات بی کاری خودم رو میخوام براتون مطلب بزارم. امیدوارم بتونم ساعات خوشی را در کنار شما داشته فراهم کنم.

پیوندها

سی نما از پنجره های مدرن در کنج بنا

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ق.ظ

۳۰ نمونه کاربرد پنجره های مدرن در کنج بنا

Modern-Corner-Windows-on-Freshome-1

در این مجموعه تصاویر ۳۰ نمونه از پنجره های مدرن که در کنج بنا قرار گرفته اند، جهت معرفی به مهندسین و معماران فراهم آورده شده تا الهام بخش پروژه های معماری در آینده باشد.

Modern-Corner-Windows-on-Freshome-2

یکی از معروف ترین نمونه های کاربرد پنجره های کنج خانه آبشار اثر فرانک لوید رایت می باشد که این ویژگی یادآور خانه های آمریکایی این معمار است. این سبک از خانه ها الهام بخش معماران جهت ایجاد رابطه ای عمیق تر بین بنا و منظر پیرامون آن می باشد.

پنجره های کنج با کاهش جرم ساختمان باعث می شود تا ساکنین این خانه ها از نور خورشید نهایت استفاده را در دوزاویه مختلف داشته باشند و با این پنجره ها میتوان از طبیعت بکر روستاها و تپه های جنگلی و سواحل و مناظر کوهستانی احساس مطلوب تری داشته و همزمان از محیط گرم خانه و طبیعت زیبا بهرمند گشت. در تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد کاربرد پنجره های کنج را خواهید دید که دارای فریم یا فاقد فریم بوده و می توانند با عرضه دید پانورامیک گسترده تر و همچنین جزئیات جذاب معماری خلاقیت شما را برانگیزند.

Modern-Corner-Windows-on-Freshome-3 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-4 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-5 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-6 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-7 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-8 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-9 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-10 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-11 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-12 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-13 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-14 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-15 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-16 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-17 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-18 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-19 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-20 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-21 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-22 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-23 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-24 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-25 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-26 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-27 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-28 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-29 Modern-Corner-Windows-on-Freshome-30

منبع: freshome.com
ترجمه:  بانک اطلاعات صنعت ساختمان  تهران سازان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">